Velkommen

Velkommen til Børnehuset Himmelblå

Børnehuset Himmelblå har vuggestue og børnehave. Vi bor nabo til Vildbjerg skole og har et tæt samarbejde med dem i forhold til vores førskolebørn.

Vi arbejder aldersopdelt og vores institution er delt op i mindre områder, som gør at alle børn uanset om man er vuggestuebarn eller børnehavebarn, har en fast tilknytning til den samme gruppe børn, de samme voksne og de samme lokaler.

I er altid velkommen til at ringe på 96286996 og aftale at komme ud og se vores skønne institution og høre lidt mere om hvem vi er.

Når I har sagt ja tak til en plads i vores institution, vil I blive inviteret til et opstartsmøde. Her vil vi fortælle lidt omkring hvordan vi arbejder, I kan møde andre nye forældre, I kan blive vist rundt og sidst men ikke mindst får I et møde med Jeres barns kommende kontakt pædagog, hvor I kan fortælle om lige netop Jeres barn, samt aftale besøg og indkøring i vuggestue eller børnehave.

Vi vil glæde os rigtig meget til at lære Jer og  Jeres barn at kende.